Scapam de miros urat?

Модераторы: Neoxygen, gloom, MegaMax

kmfcomm
Продвинутый
Сообщения: 788
Зарегистрирован: Сб мар 04, 2006 17:59

Scapam de miros urat?

Сообщение kmfcomm »

Eu stiu baieti ca sunteti deprinsi numa cu teme negative din kp..dar deh..da sa bagam ceva pozitiv :-)

hai in tema asta sa incercam sa prezentam lucrurile pozitive care se intampla in orashul nostru drag..incepem ku...scaparea bakshului!! :]]]

Lucrările de la Staţia de Epurare din Chişinău vor putea fi urmărite online

„Lucrările de la Staţia de Epurare a apelor din Chişinău au demarat cu succes. Olandezii sunt mulţumiţi de rezultate”, a menţionat primarul mun. Chişinău, Dorin Chirtoacă, azi, 21 septembrie, în cadrul şedinţei operative a primăriei, pe parcursul căreia a ţinut pe masă o sticlă de nămol, pentru a explica funcţionarilor şi presei procesul de deshidratare.

Pe lîngă sticla de nămol, Chirtoacă a ţinut să prezinte şi nişte imagini video de la staţia de epuare care reflectă procesul de introducere a nămolului în sacii geotub şi deshidratarea acestuia. Potrivit primarului, la insistenţa sa, la Staţie au fost amplasate camere video, care permit cetăţenilor să urmărească online cum decurg lucrările. „Am insistat mult asupra acestui proiect, pentru ca tot procesul să fie văzut. Simt că vor fi rezultate şi că oraşul în sfîrşit va scăpa de miros”, a mai adăugat aceeaşi sursă.

Dorin Chirtoacă a amintit că, partenerii olandezi au venit deja în Moldova şi sunt foarte mulţumiţi de rezultate. La moment aceştia, paralel cu lucrările care le desfăşoară se ocupă şi de instruirea personalului.
In context, primarul şi-a exprimat speranţa ca problema cu mirosul neplăcut din capitală să fie soluţionată în cel mai scurt timp


sursa - mult neiubita voastra unimedia :-)
Аватара пользователя
L|VaMp|rE
Продвинутый
Сообщения: 467
Зарегистрирован: Вс янв 09, 2005 17:34
Откуда: konoha village
Контактная информация:

Сообщение L|VaMp|rE »

Din cate am inteles, am facut concluzia ca e si un experiment, care putea da esec, ca o metoda ieftina, dar eficienta cum au estimato si olandezii inainte de a o pune in aplicare, asa s-a exprimat primarul intr-o editie de vara a emisiunii in profunzime.

Sper, spre final sa fie un exemplu demn si pentru solutionarea problemelor si in alte domenii.
Аватара пользователя
VJ Sunn
Старожил
Сообщения: 1116
Зарегистрирован: Чт авг 06, 2009 14:24

Сообщение VJ Sunn »

Я люблю судить по делам, а не словам. Когда я увижу в городе хорошие дороги, чистые улицы, устранение проблемы очистных, нормальный транспорт общественный, отсутствие пробок - тогда скажу, что у нас настоящий примар...а пока что за 2 года ничего из этого не было сделано. Зато на каждом углу, столбе, остановке куча рекламных щитов...даже на мусорках...я не говорю ,что это плохо...вот только куда идут деньги от этого...если столица находится на самообеспечении и не отправляет эту капусту в бюджет страны. А сваливать все беды на коми...как минимум смешно :shy:
kmfcomm
Продвинутый
Сообщения: 788
Зарегистрирован: Сб мар 04, 2006 17:59

Сообщение kmfcomm »

VJ Sunn,

la botanica drumurile is bune ..de cand ii chirtoaca independentei arata cat de cat decent :) pt asta eu chiar ii multumesc..plus au aparut statii moderne shi graficuri cu mersul troleibuselor la unele statii :-)....nush cum voi..da eu incep sa vad in chisinau un orash cat de cat prezentabil :]

da poate pt ka eu is optimist shi vad numai chestii pozitive..sau pt ca la alti primari nu vedeam absolut nimik bun..doar strazi complet neiluminate..shi scari pishate..

ah da..am uitat de wi-fi..nush cum voua..da mie ca reprezentant al tineretului chestia asta imi place la nebunie..:)
Аватара пользователя
Флэк
Старожил
Сообщения: 1203
Зарегистрирован: Сб июн 21, 2003 14:46
Откуда: хз
Контактная информация:

Сообщение Флэк »

Где это ты видел на ботанике хорошие дороги? Мост уже начинает сыпаться... Христо Ботева и Зелинского - просто яма на яме... Про Старого уже молчу...
Аватара пользователя
VJ Sunn
Старожил
Сообщения: 1116
Зарегистрирован: Чт авг 06, 2009 14:24

Сообщение VJ Sunn »

kmfcomm писал(а):plus au aparut statii moderne
Ты про остановки??? Это же позорище...

Эти остановки не спасают ни от дождя, ни от ветра...и наличие на остановке 5 сидячих мест как минимум смешно. А цель появления их очень проста...если ты обратил внимание...на каждой такой новой остановке по бокам есть рекламные щиты. Про новые мегаавтобусы я молчу... :super:

[off]добавлено спустя 5 минут:[/off]
kmfcomm писал(а):am uitat de wi-fi..nush cum voua..da mie ca reprezentant al tineretului chestia asta imi place la nebunie.
Да...с одной стороны вроде бы всё ок....идея хорошая и мне тоже нравится. Но с другой...появление кучи даунов с ноутбуками в парках меня уже начинает напрягать...когда хочешь просто с девушкой в парке Пушкина посидеть...а там сидят колоритные персонажи на которых жалко смотреть и нет свободных мест. А причина появления вайрлесса на самом деле немного иная...дело в том, что таким образом повышаются продажи розничных точек по продаже пива и прочего, которые принадлежат сами понимаете кому. :P
kmfcomm
Продвинутый
Сообщения: 788
Зарегистрирован: Сб мар 04, 2006 17:59

Сообщение kmfcomm »

Флэк,


eu vorbesk de independentei..plus dacia..batranului nu stiu cum arata ca nu prea am avut treaba pe acolo...
Аватара пользователя
Флэк
Старожил
Сообщения: 1203
Зарегистрирован: Сб июн 21, 2003 14:46
Откуда: хз
Контактная информация:

Сообщение Флэк »

kmfcomm,

Центральные улицы - ещё не вся ботаника =)
Аватара пользователя
Молдафский Кавалерист
Завсегдатай
Сообщения: 2399
Зарегистрирован: Ср июн 25, 2008 22:25
Контактная информация:

Сообщение Молдафский Кавалерист »

VJ Sunn писал(а):если столица находится на самообеспечении и не отправляет эту капусту в бюджет страны. А сваливать все беды на коми...
Урекян говорил что в Кишиневе остается немного меньше 30%, все остальное распределяли коммунисты, по разным Бельцам. Даже в Минске больше остается, а в Москве например, остаются все 100% средств.
Аватара пользователя
VJ Sunn
Старожил
Сообщения: 1116
Зарегистрирован: Чт авг 06, 2009 14:24

Сообщение VJ Sunn »

Молдафский Кавалерист,
Вас не затруднит указать год начала правления товарища Урекяна в Кишиневе и кто был у руля страны в тот период)))

Кстати вот что написал товарищ kmfcomm:
2 ani in urma parlamentul a votat o lege tare interesanta..conform careia chisinaul a capatat o autonomie financiara fatza de autoritatile centrale..ce inseamna asta..ca chisinaul singur tre sa plateasca pentru ce consuma..

de exemplu in dondusheni guvernul aloca subsidii considerabile pt consumul lor termic..pe cand in chisinau acesti bani nu sunt alocati..
Аватара пользователя
Recon
Старожил
Сообщения: 1575
Зарегистрирован: Вс ноя 26, 2006 22:23
Откуда: Кишинев

Сообщение Recon »

Флэк,
+1. Чтобы поехать на ролах покататься, то только в ботанический сад, и то немного вокруг озерка. А так страшно, как никогда.... будто после бомбежки =/

И то, если что-то и сделают, то кажется будто жильцы дома скинулись и сделали себе от силы 20-30 метров дороги.... (ЧТО СКОРЕЕ ВСЕГО)

Хотя смотрите, Гимпу уже сделал себе дорожку, затем всем депутатам сделает, и нам этом список закончиться...
Аватара пользователя
Corea
Отец
Сообщения: 3810
Зарегистрирован: Чт янв 11, 2007 17:15
Откуда: Кишинёв
Контактная информация:

Сообщение Corea »

Беседа плавно перетекла в обсуждение дорог. Дороги в городу просто страх. Недавно сел за руль и сразу устал. Никакого удовольствия. На внедорожнике может быть и ничего так.
Ситуация по теме напоминает ситуацию когда человек делает то, что ему удобно делать, дабы не сидеть без дела вовсе. Да пошли они все.
Аватара пользователя
Constantin
Новичок
Сообщения: 46
Зарегистрирован: Ср июл 13, 2005 17:53
Контактная информация:

Сообщение Constantin »

Поверь, даже на внедорожнике ехать по Алба Юлие - просто душа болит, когда ходовая попадает в ямы. А вообще ничего этот "ЕВРопЕЙСКИЙ мэр" не сделал полезного.
kmfcomm
Продвинутый
Сообщения: 788
Зарегистрирован: Сб мар 04, 2006 17:59

Сообщение kmfcomm »

se poate o intrebare..da sa raspundeti cinstit va rog..

voi amu..ca chisinauieni..traiti mult mai rau decat pe timpu altor primari?

oare urecheanu..ursu [omul comunistilor]..iordan [omul comunistilor] au facut mai multe?? de ce nu protestati pe timpu lor? pe timpu lui ursu majoritatea chisinauienilor au strans datorii fatza de termocom de mii de lei...sute de mii de lei...de atunci si ni se strang aceste datorii..voi ati uitat cum noi stateam cu gheatza pe ferestre??

pe timpu lu urechean s-au pornit majorarile de preturi la transport publik [revolta studenteaska din fata primariei? ati uitat-o?]...

drumurile au inceput sa fie reparate abia din 2004...

ori atunci nu era putoare la statia de epurare? ori atunci transportul public era ideal? ori atunci aveam drumuri de stecla? ori..in puii mei..atunci nu erau caini vagabonzi??...au existat toate acestea..insa pe langa alti primari chirtoaca incearca sa faca macar ceva..da voi nu-i dati abolut nici o shansa..din simplu motiv ca se crede roman [si are tot dreptu s-o faca]..ca a dus acea vaza de pamant la bucuresti..shi ca-i anticomunist...

PATETIC!
Аватара пользователя
Revolution
Старожил
Сообщения: 1067
Зарегистрирован: Сб янв 24, 2009 21:42

Сообщение Revolution »

я помню 2002 год, когда Кишинев получил 10 новых троллейбусов Шкода :)

насчет Киртоакэ.
примар должен быить примаром, а он еще не определился кто он и что он.
либо он в примарии, либо на заседаниях парламента.
в то время когда была предвыборная кампания, примария была пустая - горожане приходили решать свои проблемы в примарию, а им говорили "у них кампания, не знаем когда будет"... это не есть хорошо.
kmfcomm
Продвинутый
Сообщения: 788
Зарегистрирован: Сб мар 04, 2006 17:59

Сообщение kmfcomm »

ok 10 skode pentru un orash de aproape 1 mln de locuitori :-)

de fapt da...cum canta cibo..troleibusu 25 poshta veche - licurici..capitala europeana multumim lu urecheanu :]]

ap gata...el "s-o apredelit" :]]

iaka ca sa nu fim offtop..o shtire buna pentru ciclisti :-)

Traseul destinat cicliştilor, care uneşte sectoarele Botanica şi Biucani din capitală, a fost reabilitat integral, a comunicat Veaceslav Ţărnă, şeful Direcţiei transport. Marcajul tehnic ce indică dreptul de circulaţie al cicliştilor a fost efectuat de la Porţile oraşului, pe bulevardul Dacia, Viaduct, străzile Bucureşti şi Şciusev, bulevardul Ştefan cel Mare şi Sfânt, până la strada Creangă, sectorul Buiucani. Anterior, pista pentru amatorii de ciclism era marcată doar până în sectorul Centru.

De asemenea, au fost coborâte bordurile până la strada Zelinski, pentru a facilita accesul cicliştilor şi a persoanelor în cărucioare. Şeful Direcţiei transport a mai adăugat că marcajul a fost făcut conform cerinţelor standard – un metru de la bordură, pe trotuar.
Аватара пользователя
Молдафский Кавалерист
Завсегдатай
Сообщения: 2399
Зарегистрирован: Ср июн 25, 2008 22:25
Контактная информация:

Сообщение Молдафский Кавалерист »

VJ Sunn писал(а):Молдафский Кавалерист,
Вас не затруднит указать год начала правления товарища Урекяна в Кишиневе и кто был у руля страны в тот период)))
Главное что кроме него никто об этом не говорил. Посмотрел wiki, оказывается он по профессии инженер-строитель.
Аватара пользователя
ELMA
ГУРУ
Сообщения: 7623
Зарегистрирован: Пн ноя 15, 2004 15:21
Откуда: Уже сам не знаю, а вам не скажу
Контактная информация:

Сообщение ELMA »

Traseul destinat cicliştilor ........... că marcajul a fost făcut conform cerinţelor standard – un metru de la bordură, pe trotuar.
это только глаза замылить. нихрена не удобно.
Аватара пользователя
VJ Sunn
Старожил
Сообщения: 1116
Зарегистрирован: Чт авг 06, 2009 14:24

Сообщение VJ Sunn »

kmfcomm писал(а):voi amu..ca chisinauieni..traiti mult mai rau decat pe timpu altor primari?
Вот именно...что практически один хер..."Скимбаря вине"...ждите еще 30 лет :gg:
Аватара пользователя
ELMA
ГУРУ
Сообщения: 7623
Зарегистрирован: Пн ноя 15, 2004 15:21
Откуда: Уже сам не знаю, а вам не скажу
Контактная информация:

Сообщение ELMA »

4.37. Велосипедные дорожки следует проектировать вдоль сооружаемых или реконструируемых автомобильных дорог на участках, где интенсивность движения достигает не менее 4000 прив. ед./ сут, а интенсивность велосипедного движения или мопедов за первые пять лет эксплуатации дорог будет достигать в одном направлении 200 велосипедов ( мопедов ) и более за 30 мин при самом интенсивном движении или 1000 единиц в сутки.

Велосипедные дорожки, как правило, надлежит проектировать для одностороннего движения шириной не менее 2,2 м на самостоятельном земляном полотне, у подошвы насыпей или за пределами откосов выемок, а также на специально устраиваемых бермах ( в исключительных случаях - на расстоянии не менее 1 м от кромки проезжей части).

Однополосные велосипедные дорожки, как правило, следует располагать с наветренной стороны дороги (в расчете на господствующие в летний период ветры), а двухполосные - по обеим сторонам дороги.

В стесненных условиях и на подходах к искусственным сооружениям допускается устройство велосипедных дорожек на обочине. В этих случаях обочины следует отделять от проезжей части бордюром высотой 0,20 - 0,25 м, а дорожки располагать на расстоянии не менее 0,75 м от вертикальной грани бордюра.
далее тут
конечно не европейский стандарт, но чет лучше чем кусок желтой краски на дороге
Ответить

Вернуться в «Политика»