Operator call centru (limbi străine)
Добавлено: Пт дек 16, 2016 15:08
Operator call centru (limbi străine)
Eurocall
Cerințe:
- Experiența in domeniu este binevenită, dar nu este obligatorie
- Cunoaşterea excelentă a uneia din limbile: italiană, franceză, spaniolă, portugheză, greacă, germană;
- Perseverență, seriozitate, flexibilitate, atitudine proactivă, orientare către rezultate;
- Vorbire coerentă și corectă;
- Abilitatea de a convinge și de a intra ușor în contact cu clientul;
- Abilități de negociere și promovare a produsului;
- Orientare către client (abilitatea de a înțelege ți a satisface nevoile clienților);
- Orientare spre rezultat, dorința de a influența asupra nivelului remunerării;
Calități personale:
- Spirit de initiativa;
- Responsabilitate;
- Atenție;
- Comunicativitate;
- Rezistență la stres;
Подробнее>>>
Eurocall
Cerințe:
- Experiența in domeniu este binevenită, dar nu este obligatorie
- Cunoaşterea excelentă a uneia din limbile: italiană, franceză, spaniolă, portugheză, greacă, germană;
- Perseverență, seriozitate, flexibilitate, atitudine proactivă, orientare către rezultate;
- Vorbire coerentă și corectă;
- Abilitatea de a convinge și de a intra ușor în contact cu clientul;
- Abilități de negociere și promovare a produsului;
- Orientare către client (abilitatea de a înțelege ți a satisface nevoile clienților);
- Orientare spre rezultat, dorința de a influența asupra nivelului remunerării;
Calități personale:
- Spirit de initiativa;
- Responsabilitate;
- Atenție;
- Comunicativitate;
- Rezistență la stres;
Подробнее>>>