Открытые вакансии. Ежедневная публикация от rabota.md здесь!
Модераторы: MegaMax, rabota.md
- rabota.md
- Отец
- Сообщения: 3784
- Зарегистрирован: Чт сен 27, 2007 15:00
- Откуда: Кишинёв
- Контактная информация:
Специалист отдела кадров (Кишинев)
Специалист отдела кадров (Кишинев)
Linia H2O
Требования к кандидатам:
- высшее специальное;
- опыт работы приветствуется;
- отличное знание трудового законодательства и кадрового делопроизводства;
- коммуникативные способности, ответственность и целеустремленность;
- владение языками: румынский и русский.
Функциональные обязанности:
- ведение кадрового документооборота и кадрового учета в 1-С;
- учет рабочего времени сотрудников;
- учет отпусков;
- учет трудовых книжек сотрудников;
- подсчет трудового стажа;
- табель учета рабочего времени.
Подробнее>>>
Linia H2O
Требования к кандидатам:
- высшее специальное;
- опыт работы приветствуется;
- отличное знание трудового законодательства и кадрового делопроизводства;
- коммуникативные способности, ответственность и целеустремленность;
- владение языками: румынский и русский.
Функциональные обязанности:
- ведение кадрового документооборота и кадрового учета в 1-С;
- учет рабочего времени сотрудников;
- учет отпусков;
- учет трудовых книжек сотрудников;
- подсчет трудового стажа;
- табель учета рабочего времени.
Подробнее>>>
- rabota.md
- Отец
- Сообщения: 3784
- Зарегистрирован: Чт сен 27, 2007 15:00
- Откуда: Кишинёв
- Контактная информация:
Agent Vinzari HoReCa
Agent Vinzari HoReCa
Consalcom
Cerinte catre candidat:
- experienta in vinzari in segmentul HoReCa minim 1 an;
- persoana dinamica,orientata spre rezultate;
- abilitati de prezentare a produselor;
- abilitati de comunicare,vinzare,analiza;
- permis auto categoria B.
Responsabilitati:
- promovarea produselor catre clientii din segmentul HoReCa;
- dezvoltarea si gestionarea portofoliului de clienti;
- monitorizarea concurentei ;
- responsabil de achitari si efectuarea vizitelor regulate la clientii din domeniul HoReCa.
Подробнее>>>
Consalcom
Cerinte catre candidat:
- experienta in vinzari in segmentul HoReCa minim 1 an;
- persoana dinamica,orientata spre rezultate;
- abilitati de prezentare a produselor;
- abilitati de comunicare,vinzare,analiza;
- permis auto categoria B.
Responsabilitati:
- promovarea produselor catre clientii din segmentul HoReCa;
- dezvoltarea si gestionarea portofoliului de clienti;
- monitorizarea concurentei ;
- responsabil de achitari si efectuarea vizitelor regulate la clientii din domeniul HoReCa.
Подробнее>>>
- rabota.md
- Отец
- Сообщения: 3784
- Зарегистрирован: Чт сен 27, 2007 15:00
- Откуда: Кишинёв
- Контактная информация:
Responsabil de parcarea masinilor
Responsabil de parcarea masinilor
Trattoria della nonna
Cerinte:
- Cunoasterea limbii romane si romane;
- Responsabilitate, punctualitate si seriozitate.
- Abilitati de lucru cu oamenii.
Responsabilitati:
- Ajuta oaspetii la parcarea masinilor;
- Mentinerea curateniei in fata localului.
Подробнее>>>
Trattoria della nonna
Cerinte:
- Cunoasterea limbii romane si romane;
- Responsabilitate, punctualitate si seriozitate.
- Abilitati de lucru cu oamenii.
Responsabilitati:
- Ajuta oaspetii la parcarea masinilor;
- Mentinerea curateniei in fata localului.
Подробнее>>>
- rabota.md
- Отец
- Сообщения: 3784
- Зарегистрирован: Чт сен 27, 2007 15:00
- Откуда: Кишинёв
- Контактная информация:
Office manager
Office manager
Matrix
Descrierea postului:
- Evidenţa şi operarea cu corespondenţa de afaceri, recepţionarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice
- Evidenta documentatiei de Resurse Umane (tabele de pontaj, Ordine de Angajare, Concediu, Eliberare, evidenta prezentei, itrarilor si iesirilor)
- Circuitul documentar intern in companie, arhivarea documentelor interne
- Intocmirea si expedierea scrisorilor si a mesajelor Clientilor/ Partenerilor, urmarirea statutului acestor scrisori
- Organizarea întîlnirilor de afaceri, planificarea, informarea si inregistrarea;
- Managementul Oficiului: asigurarea aprovizionării cu articole de birou, articole sanitare, rechizite, etc.
- Organizarea deplasărilor: rezervarea biletelor de avion, rezervarea camerelor în hotel şi pregătirea documentaţiei necesare;
- Lucrari de scanare, copiere, expediere, arhivare
- Capacitatea operării cu poşta corporativă: Microsoft Outlook;
- Cunoaşterea calculatorului, în special MS Office Word, Exel, Power Point;
- Alte responsabilităţi corespunzătoare postului dat.
Подробнее>>>
Matrix
Descrierea postului:
- Evidenţa şi operarea cu corespondenţa de afaceri, recepţionarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice
- Evidenta documentatiei de Resurse Umane (tabele de pontaj, Ordine de Angajare, Concediu, Eliberare, evidenta prezentei, itrarilor si iesirilor)
- Circuitul documentar intern in companie, arhivarea documentelor interne
- Intocmirea si expedierea scrisorilor si a mesajelor Clientilor/ Partenerilor, urmarirea statutului acestor scrisori
- Organizarea întîlnirilor de afaceri, planificarea, informarea si inregistrarea;
- Managementul Oficiului: asigurarea aprovizionării cu articole de birou, articole sanitare, rechizite, etc.
- Organizarea deplasărilor: rezervarea biletelor de avion, rezervarea camerelor în hotel şi pregătirea documentaţiei necesare;
- Lucrari de scanare, copiere, expediere, arhivare
- Capacitatea operării cu poşta corporativă: Microsoft Outlook;
- Cunoaşterea calculatorului, în special MS Office Word, Exel, Power Point;
- Alte responsabilităţi corespunzătoare postului dat.
Подробнее>>>
- rabota.md
- Отец
- Сообщения: 3784
- Зарегистрирован: Чт сен 27, 2007 15:00
- Откуда: Кишинёв
- Контактная информация:
Specialist Marketing&PR
Specialist Marketing&PR
Coquette
Misiune post: Creşterea vânzărilor și îmbunătățirea imaginii brandului
Principalele responsabilităţi:
• Segmentarea pieţii şi selectarea grupurilor ţintă de clienţi, care vor fi trataţi în cadrul acţiunilor de marketing şi campaniilor promoţionale planificate spre lansare
• Elaborarea şi implementarea măsurilor de majorare a gradului de echipare cu produse a clientului
• Gestionarea publicităţii pe toate suporturile de comunicare
• Elaborarea de ghiduri şi suporturi informaţionale pentru respectarea identităţii vizuale
• Organizarea participării companiei la târguri, expoziţii şi alte evenimente pentru clienţi
• Elaborarea/dezvoltarea ofertei de produse raportate la necesităţile clienţilor şi oportunităţile de pe piaţă într-un mod superior competitorilor
• Gestiunea procesului de comercializare în format electronic
Cerinţe:
• Studii medii sau superioare finisate
• Cunoaşterea limbii române, ruse; engleza va fi un avantaj
• Experienţă similară va constitui un avantaj
Подробнее>>>
Coquette
Misiune post: Creşterea vânzărilor și îmbunătățirea imaginii brandului
Principalele responsabilităţi:
• Segmentarea pieţii şi selectarea grupurilor ţintă de clienţi, care vor fi trataţi în cadrul acţiunilor de marketing şi campaniilor promoţionale planificate spre lansare
• Elaborarea şi implementarea măsurilor de majorare a gradului de echipare cu produse a clientului
• Gestionarea publicităţii pe toate suporturile de comunicare
• Elaborarea de ghiduri şi suporturi informaţionale pentru respectarea identităţii vizuale
• Organizarea participării companiei la târguri, expoziţii şi alte evenimente pentru clienţi
• Elaborarea/dezvoltarea ofertei de produse raportate la necesităţile clienţilor şi oportunităţile de pe piaţă într-un mod superior competitorilor
• Gestiunea procesului de comercializare în format electronic
Cerinţe:
• Studii medii sau superioare finisate
• Cunoaşterea limbii române, ruse; engleza va fi un avantaj
• Experienţă similară va constitui un avantaj
Подробнее>>>
- rabota.md
- Отец
- Сообщения: 3784
- Зарегистрирован: Чт сен 27, 2007 15:00
- Откуда: Кишинёв
- Контактная информация:
Bucatar
Bucatar
Springtime
Cerințe:
- Experiență sau studii în domeniu;
- Cunoașterea limbilor română și rusă;
- Persoană activă și responsabilă.
Compania ofera:
- Instruire teoretica si practica necesară asigurată de către companie;
- Training-uri de dezvoltare personală și profesională;
- Lucru intr-o echipa tînără și dinamică.
- Salariu motivant.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul cu poza la adresa electronică: hrspringtime@gmail.com sau să ne contacteze la numărul de telefon: 068099915.
Подробнее>>>
Springtime
Cerințe:
- Experiență sau studii în domeniu;
- Cunoașterea limbilor română și rusă;
- Persoană activă și responsabilă.
Compania ofera:
- Instruire teoretica si practica necesară asigurată de către companie;
- Training-uri de dezvoltare personală și profesională;
- Lucru intr-o echipa tînără și dinamică.
- Salariu motivant.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul cu poza la adresa electronică: hrspringtime@gmail.com sau să ne contacteze la numărul de telefon: 068099915.
Подробнее>>>
- rabota.md
- Отец
- Сообщения: 3784
- Зарегистрирован: Чт сен 27, 2007 15:00
- Откуда: Кишинёв
- Контактная информация:
Reprezentant comercial (Chișinău, Căușeni)
Reprezentant comercial (Chișinău, Căușeni)
Business Market
Cerințe:
- Studii superioare finisate sau medii de specialitate;
- Experienţă în domeniul vînzărilor minim de 1 ani;
- Abilităţi de organizare, comunicare verbală şi scrisă, planificare profesională, responsabilitate;
- Cunoşaterea limbilor româna şi rusa;
- Permis de conducere cat.B, experință minim de 3 ani;
Responsabilităţi:
- pe teritoriul deservit încheierea contractelor noi şi verificarea respectarii de către clienţi a condiţiilor contractuale; colectarea comenzilor de la clienţii deserviţi şi livrarea mărfii; asigurarea achitărilor pentru marfa livrată, etc.
Подробнее>>>
Business Market
Cerințe:
- Studii superioare finisate sau medii de specialitate;
- Experienţă în domeniul vînzărilor minim de 1 ani;
- Abilităţi de organizare, comunicare verbală şi scrisă, planificare profesională, responsabilitate;
- Cunoşaterea limbilor româna şi rusa;
- Permis de conducere cat.B, experință minim de 3 ani;
Responsabilităţi:
- pe teritoriul deservit încheierea contractelor noi şi verificarea respectarii de către clienţi a condiţiilor contractuale; colectarea comenzilor de la clienţii deserviţi şi livrarea mărfii; asigurarea achitărilor pentru marfa livrată, etc.
Подробнее>>>
- rabota.md
- Отец
- Сообщения: 3784
- Зарегистрирован: Чт сен 27, 2007 15:00
- Откуда: Кишинёв
- Контактная информация:
Manager administrare riscuri
Manager administrare riscuri
MAIB Leasing
Cerințe:
- Minimum 1 an în calitate de specialist în domeniul creditării sau administrator riscuri în sistemul financiar-bancar
- Studii superioare în domeniul economico-financiar;
- cunoștințe solide in ceea ce privește legislația in vigoare privind domeniul financiar-contabil;
- Foarte buna cunoaștere a limbilor română și rusă (scris si vorbit);
Responsabilități:
- Monitorizarea factorilor externi care pot avea un impact semnificativ asupra riscurilor companiei;
- Pregătirea de recomandări pentru elaborarea de politici, proceduri şi a unui cadru de gestionare a riscurilor;
- Interacţiunea cu autorităţile de reglementare privind gestionarea riscurilor;
- Interacţiunea cu auditul intern în managementul riscurilor;
- Asigurarea de sprijin pentru unităţile structurale ale companiei de funcţionare a sistemului de gestionare a riscurilor;
- Monitorizarea respectării cu limitele şi politicile de gestionare a riscurilor cheie ale companiei;
- Monitorizarea punerii în aplicare a planurilor şi programelor pentru a minimiza riscurile;
Подробнее>>>
MAIB Leasing
Cerințe:
- Minimum 1 an în calitate de specialist în domeniul creditării sau administrator riscuri în sistemul financiar-bancar
- Studii superioare în domeniul economico-financiar;
- cunoștințe solide in ceea ce privește legislația in vigoare privind domeniul financiar-contabil;
- Foarte buna cunoaștere a limbilor română și rusă (scris si vorbit);
Responsabilități:
- Monitorizarea factorilor externi care pot avea un impact semnificativ asupra riscurilor companiei;
- Pregătirea de recomandări pentru elaborarea de politici, proceduri şi a unui cadru de gestionare a riscurilor;
- Interacţiunea cu autorităţile de reglementare privind gestionarea riscurilor;
- Interacţiunea cu auditul intern în managementul riscurilor;
- Asigurarea de sprijin pentru unităţile structurale ale companiei de funcţionare a sistemului de gestionare a riscurilor;
- Monitorizarea respectării cu limitele şi politicile de gestionare a riscurilor cheie ale companiei;
- Monitorizarea punerii în aplicare a planurilor şi programelor pentru a minimiza riscurile;
Подробнее>>>
- rabota.md
- Отец
- Сообщения: 3784
- Зарегистрирован: Чт сен 27, 2007 15:00
- Откуда: Кишинёв
- Контактная информация:
Русскоязычные менеджеры по продажам
Русскоязычные менеджеры по продажам
Ramira
Основные требования:
- умение красиво общаться на русском языке
- целеустремленность, активность, стрессоустойчивость и умение убеждать
- умение быстро усваивать информацию
- грамотность
- умение работать на компьютере
Суть работы:
Удаленные продажи на Россию через IP-телефонию.
Подробнее>>>
Ramira
Основные требования:
- умение красиво общаться на русском языке
- целеустремленность, активность, стрессоустойчивость и умение убеждать
- умение быстро усваивать информацию
- грамотность
- умение работать на компьютере
Суть работы:
Удаленные продажи на Россию через IP-телефонию.
Подробнее>>>
- rabota.md
- Отец
- Сообщения: 3784
- Зарегистрирован: Чт сен 27, 2007 15:00
- Откуда: Кишинёв
- Контактная информация:
Старшего товароведа
Старшего товароведа
Slavena Lux
Нам нужен внимательный и организованный товаровед с аналитическим мышлением, который ответственно будет подходить к выполнению своих основных обязанностей, а именно:
• Анализ полочного пространства магазина.
• Ведение переговоров с поставщиками товаров и поиск наиболее выгодных закупочных цен от поставщиков.
• Оптимизация затрат на закупку товаров.
• Составление отчетности о маркетинговой активности магазина.
• Списание и оприходование товаров, а также участие в проведении инвентаризации.
Мы сможем предоставить:
• Официальное трудоустройство
• Вовремя выплаченную заработную плату
• Возможность развития в рамках компании
• График работы с 08.00 до 17.00
Подробнее>>>
Slavena Lux
Нам нужен внимательный и организованный товаровед с аналитическим мышлением, который ответственно будет подходить к выполнению своих основных обязанностей, а именно:
• Анализ полочного пространства магазина.
• Ведение переговоров с поставщиками товаров и поиск наиболее выгодных закупочных цен от поставщиков.
• Оптимизация затрат на закупку товаров.
• Составление отчетности о маркетинговой активности магазина.
• Списание и оприходование товаров, а также участие в проведении инвентаризации.
Мы сможем предоставить:
• Официальное трудоустройство
• Вовремя выплаченную заработную плату
• Возможность развития в рамках компании
• График работы с 08.00 до 17.00
Подробнее>>>
- rabota.md
- Отец
- Сообщения: 3784
- Зарегистрирован: Чт сен 27, 2007 15:00
- Откуда: Кишинёв
- Контактная информация:
Бухгалтер
Бухгалтер
PROinit Consulting SRL
Требования:
• Высшее Экономическое образование, специализация Бухгалтерский Учет.
• Четкое понимание принципов хозяйственной деятельности предприятия и бухгалтерского учета.
• Знание 1С.
• Умение грамотно и однозначно излагать свои мысли.
• Умение использовать мозг в нестандартной ситуации.
• Знание Русского и Румынского языков, умение грамотно писать деловые письма и прочие документы на обоих языках.
• Уверенное использование офисной техники и программного обеспечения.
• Коммуникабельность, ответственность, пунктуальность, желание работать и повышать уровень своих знаний, умение быстро принимать решения в стрессовых ситуациях.
Подробнее>>>
PROinit Consulting SRL
Требования:
• Высшее Экономическое образование, специализация Бухгалтерский Учет.
• Четкое понимание принципов хозяйственной деятельности предприятия и бухгалтерского учета.
• Знание 1С.
• Умение грамотно и однозначно излагать свои мысли.
• Умение использовать мозг в нестандартной ситуации.
• Знание Русского и Румынского языков, умение грамотно писать деловые письма и прочие документы на обоих языках.
• Уверенное использование офисной техники и программного обеспечения.
• Коммуникабельность, ответственность, пунктуальность, желание работать и повышать уровень своих знаний, умение быстро принимать решения в стрессовых ситуациях.
Подробнее>>>
- rabota.md
- Отец
- Сообщения: 3784
- Зарегистрирован: Чт сен 27, 2007 15:00
- Откуда: Кишинёв
- Контактная информация:
Монтажер видео
Монтажер видео
CTC-TV Mega
Обязанности:
- работа с видеоархивами;
- отбор видеоматериалов;
- оцифровка видео;
- монтаж программ: художественных, репортажных;
- звук;
- хромокей.
Требования:
· опыт работы в данной сфере;
· знание принципов видеомонтажа и умение монтировать;
· знание различных видео-форматов и умение пользоваться конверторами для обработки видео;
· опыт и знания в Adobe Photoshop;
· опыт работы Adobe Premiere;
· знание Adobe After Effects.
Подробнее>>>
CTC-TV Mega
Обязанности:
- работа с видеоархивами;
- отбор видеоматериалов;
- оцифровка видео;
- монтаж программ: художественных, репортажных;
- звук;
- хромокей.
Требования:
· опыт работы в данной сфере;
· знание принципов видеомонтажа и умение монтировать;
· знание различных видео-форматов и умение пользоваться конверторами для обработки видео;
· опыт и знания в Adobe Photoshop;
· опыт работы Adobe Premiere;
· знание Adobe After Effects.
Подробнее>>>
- rabota.md
- Отец
- Сообщения: 3784
- Зарегистрирован: Чт сен 27, 2007 15:00
- Откуда: Кишинёв
- Контактная информация:
Менеджер по продажам
Менеджер по продажам
NAS Technologies
Функциональные обязанности:
• Исходящие "холодные" звонки
• Активное привлечение клиентов (база компании)
• Консультирование клиентов касательно продукта компании и мировых финансовых рынков
• Оказание помощи клиентам в расчетах их прибыли, комиссии и рисков
• Регистрация клиентов на сайте
• Выполнение плана продаж
• Работа в ПО CRM.
Требования к кандидату:
• Опыт в продажах (является преимуществом)
• Владение техникой телефонных переговоров (является преимуществом)
• Высокоразвитые коммуникативные навыки
• Грамотная речь, свободное владение русским языком
• Свободное владение ПК (MS Office, Интернет)
• Активная жизненная позиция, стрессоустойчивость, умение убеждать, нацеленность на результат, готовность быстро обучаться
• Высокая мотивация работать и развиваться в продажах
• Опыт работы в сфере биржевой торговли (бинарные опционы, форекс) является преимуществом, но не обязательный.
Подробнее>>>
NAS Technologies
Функциональные обязанности:
• Исходящие "холодные" звонки
• Активное привлечение клиентов (база компании)
• Консультирование клиентов касательно продукта компании и мировых финансовых рынков
• Оказание помощи клиентам в расчетах их прибыли, комиссии и рисков
• Регистрация клиентов на сайте
• Выполнение плана продаж
• Работа в ПО CRM.
Требования к кандидату:
• Опыт в продажах (является преимуществом)
• Владение техникой телефонных переговоров (является преимуществом)
• Высокоразвитые коммуникативные навыки
• Грамотная речь, свободное владение русским языком
• Свободное владение ПК (MS Office, Интернет)
• Активная жизненная позиция, стрессоустойчивость, умение убеждать, нацеленность на результат, готовность быстро обучаться
• Высокая мотивация работать и развиваться в продажах
• Опыт работы в сфере биржевой торговли (бинарные опционы, форекс) является преимуществом, но не обязательный.
Подробнее>>>
- rabota.md
- Отец
- Сообщения: 3784
- Зарегистрирован: Чт сен 27, 2007 15:00
- Откуда: Кишинёв
- Контактная информация:
Agent de vinzari
Agent de vinzari
Consalcom
Cerinte catre candidat:
- energic, responsabil
- abilitati in comunicare
- experienta in vanzari ar fi un avantaj
- permis auto categoria B
Responsabilitati:
- promovarea produselor catre clienti
- antrenarea clientilor noi si mentinerea relatiilor cu cei existenti
- responsabil de achitari cu clientii
Подробнее>>>
Consalcom
Cerinte catre candidat:
- energic, responsabil
- abilitati in comunicare
- experienta in vanzari ar fi un avantaj
- permis auto categoria B
Responsabilitati:
- promovarea produselor catre clienti
- antrenarea clientilor noi si mentinerea relatiilor cu cei existenti
- responsabil de achitari cu clientii
Подробнее>>>
- rabota.md
- Отец
- Сообщения: 3784
- Зарегистрирован: Чт сен 27, 2007 15:00
- Откуда: Кишинёв
- Контактная информация:
Ассистент маркетолога
Ассистент маркетолога
Blinoff
Обязанности:
• Работа с соц. сетями/сайтом компании
• Написание текстов и статей об услугах, акциях, предложениях компании.
Требования:
• Грамотное владение русским и румынским языками.
• Базовые знания MS Office, Internet
• Опыт работы (не обязателен)
Условия:
• Достойный уровень заработной платы.
• Полный социальный пакет.
Подробнее>>>
Blinoff
Обязанности:
• Работа с соц. сетями/сайтом компании
• Написание текстов и статей об услугах, акциях, предложениях компании.
Требования:
• Грамотное владение русским и румынским языками.
• Базовые знания MS Office, Internet
• Опыт работы (не обязателен)
Условия:
• Достойный уровень заработной платы.
• Полный социальный пакет.
Подробнее>>>
- rabota.md
- Отец
- Сообщения: 3784
- Зарегистрирован: Чт сен 27, 2007 15:00
- Откуда: Кишинёв
- Контактная информация:
Contabil
Contabil
Garanție S.A
Cerințe:
- Studii economice superioare;
- Experiență de muncă în calitate de contabil minim 2 ani.
Cunoștințe și competențe:
- Cunoașterea aspectelor fiscale;
- Experiență în organizarea proceselor de evidență contabilă;
- Abilități de cunoaștere a PC ( 1C, Word, Excel).
Подробнее>>>
Garanție S.A
Cerințe:
- Studii economice superioare;
- Experiență de muncă în calitate de contabil minim 2 ani.
Cunoștințe și competențe:
- Cunoașterea aspectelor fiscale;
- Experiență în organizarea proceselor de evidență contabilă;
- Abilități de cunoaștere a PC ( 1C, Word, Excel).
Подробнее>>>
- rabota.md
- Отец
- Сообщения: 3784
- Зарегистрирован: Чт сен 27, 2007 15:00
- Откуда: Кишинёв
- Контактная информация:
Operator la masina de imbuteliere (umplere)/Filler Operator
Operator la masina de imbuteliere (umplere)/Filler Operator
COCA-COLA Îmbuteliere Chișinău
Departament: Productie/ Operatii
Locaţie: Chisinau
Rol: Operarea masinii de umplere de pe linia de productie si a utilajelor auxiliare aferente (ex: alimentare capace, inspectori electronici, benzi).
Data limita de aplicare 25 August, 2015
Responsabilitati:
• Sa-si inuseasca si sa aplice intocmai fazele procesului tehnologic in aria sa de responsabilitate.
• Sa urmareasca functionarea masinii sau a procesului aferent postului de lucru si sa intervina in limitele permise de locul de munca pentru desfasurarea continua a procesului de productie.
• Sa urmareasca aprovizonarea locului de munca cu materiile prime necesare.
• Sa realizeze impreuna cu echipa de interventie depanarea cit mai rapida a oricarei defectiuni.
• Sa-si indeplineasca sarcinile care ii revin pe linia de intretinere si curatenie in perioada opririlor planificate.
• In cazul defectarii unui utilaj care poate fi inlocuit cu actiunea concertata a mai multor operatori, sa sustina functionarea liniei prin operare manuala daca aceasta este hotarirea luata de supervizor.
• Sa consemneze in raportul de activitate toate evenimentele care au dus la oprirea masinii de umplere (liniei de imbuteliere), precum si actiunile corective la care a luat parte
Подробнее>>>
COCA-COLA Îmbuteliere Chișinău
Departament: Productie/ Operatii
Locaţie: Chisinau
Rol: Operarea masinii de umplere de pe linia de productie si a utilajelor auxiliare aferente (ex: alimentare capace, inspectori electronici, benzi).
Data limita de aplicare 25 August, 2015
Responsabilitati:
• Sa-si inuseasca si sa aplice intocmai fazele procesului tehnologic in aria sa de responsabilitate.
• Sa urmareasca functionarea masinii sau a procesului aferent postului de lucru si sa intervina in limitele permise de locul de munca pentru desfasurarea continua a procesului de productie.
• Sa urmareasca aprovizonarea locului de munca cu materiile prime necesare.
• Sa realizeze impreuna cu echipa de interventie depanarea cit mai rapida a oricarei defectiuni.
• Sa-si indeplineasca sarcinile care ii revin pe linia de intretinere si curatenie in perioada opririlor planificate.
• In cazul defectarii unui utilaj care poate fi inlocuit cu actiunea concertata a mai multor operatori, sa sustina functionarea liniei prin operare manuala daca aceasta este hotarirea luata de supervizor.
• Sa consemneze in raportul de activitate toate evenimentele care au dus la oprirea masinii de umplere (liniei de imbuteliere), precum si actiunile corective la care a luat parte
Подробнее>>>
- rabota.md
- Отец
- Сообщения: 3784
- Зарегистрирован: Чт сен 27, 2007 15:00
- Откуда: Кишинёв
- Контактная информация:
Manager Linux
Manager Linux
Centrul de telecomunicaţii speciale
Configure and manage Linux systems (CentOS 5 and up, Debian6and up and others ) and features/roles:
- WebServers (Apache or other)
- Proxying and LB (NGINX or other)
- Database (MySQL or other)
- Monitoring systems (Zabbix, Nagios or other)
- Scripting (Bash and/or Python and/or Perl, and/or other)
- Firewall IPTables (Filtering and NAT)
- DNS Server (Bind)
- Email Protocols (SMTP,IMAP,POP3)
Подробнее>>>
Centrul de telecomunicaţii speciale
Configure and manage Linux systems (CentOS 5 and up, Debian6and up and others ) and features/roles:
- WebServers (Apache or other)
- Proxying and LB (NGINX or other)
- Database (MySQL or other)
- Monitoring systems (Zabbix, Nagios or other)
- Scripting (Bash and/or Python and/or Perl, and/or other)
- Firewall IPTables (Filtering and NAT)
- DNS Server (Bind)
- Email Protocols (SMTP,IMAP,POP3)
Подробнее>>>
- rabota.md
- Отец
- Сообщения: 3784
- Зарегистрирован: Чт сен 27, 2007 15:00
- Откуда: Кишинёв
- Контактная информация:
Архитектор-дизайнер
Архитектор-дизайнер
Bemol
Направления работы:
• Разработка архитектурных проектов и ведение авторского надзора;
• Разработка проектной документации, выполнение рабочих чертежей архитектурных дизайн-макетов, смет, таблиц и расчетов;
• 3D визуализация.
Ожидания по квалификации и умениям кандидата:
• Знание программ: 3ds Max, AutoCAD, CorelDraw, Adobe Photoshop, ArchiCAD;
• Умение оформлять и читать проектную документацию;
• Предоставить портфолию реализованных или разработанных проектов;
• Уверенный пользователь MS Office;
Подробнее>>>
Bemol
Направления работы:
• Разработка архитектурных проектов и ведение авторского надзора;
• Разработка проектной документации, выполнение рабочих чертежей архитектурных дизайн-макетов, смет, таблиц и расчетов;
• 3D визуализация.
Ожидания по квалификации и умениям кандидата:
• Знание программ: 3ds Max, AutoCAD, CorelDraw, Adobe Photoshop, ArchiCAD;
• Умение оформлять и читать проектную документацию;
• Предоставить портфолию реализованных или разработанных проектов;
• Уверенный пользователь MS Office;
Подробнее>>>
- rabota.md
- Отец
- Сообщения: 3784
- Зарегистрирован: Чт сен 27, 2007 15:00
- Откуда: Кишинёв
- Контактная информация:
Psiholog
Psiholog
Concordia Moldova
Căutăm Psiholog pentru consolidarea Echipei mobile
Responsabilități:
• Efectuarea evaluării psihologice pe baza instrumentelor specifice profesiei;
• Desfășurarea activităţii de terapie individuală și de grup;
• Oferirea consilierii și terapiei suportive pentru copii și tineri cu probleme emoționale și dificultăți de integrare social;
• Realizarea serviciilor de consiliere cu părinţii educatori din serviciile de asistență parentală profesionistă și casă de tip familie, oferindu-le suportul informaţional, instrumental şi emoţional de care au nevoie;
Așteptări faţă de candidaţi:
• Studii superioare în domeniul psihologie /psihopedagogie și experienţă în psihologie aplicată 3 ani;
• Specializările postuniversitare în domeniul psihologiei copilului, adolescentului, adultului vor constitui un avantaj;
• Abilități de consiliere, capacitate de comunicare și dezvoltare de relații personale cu copii și adulții;
• Motivare, entuziasm, capacitate de organizare, gîndire analitică și sintetică;
• Cunoaşterea limbilor română şi rusă și operare PC.
• Permis de conducere constituie un avantaj.
Подробнее>>>
Concordia Moldova
Căutăm Psiholog pentru consolidarea Echipei mobile
Responsabilități:
• Efectuarea evaluării psihologice pe baza instrumentelor specifice profesiei;
• Desfășurarea activităţii de terapie individuală și de grup;
• Oferirea consilierii și terapiei suportive pentru copii și tineri cu probleme emoționale și dificultăți de integrare social;
• Realizarea serviciilor de consiliere cu părinţii educatori din serviciile de asistență parentală profesionistă și casă de tip familie, oferindu-le suportul informaţional, instrumental şi emoţional de care au nevoie;
Așteptări faţă de candidaţi:
• Studii superioare în domeniul psihologie /psihopedagogie și experienţă în psihologie aplicată 3 ani;
• Specializările postuniversitare în domeniul psihologiei copilului, adolescentului, adultului vor constitui un avantaj;
• Abilități de consiliere, capacitate de comunicare și dezvoltare de relații personale cu copii și adulții;
• Motivare, entuziasm, capacitate de organizare, gîndire analitică și sintetică;
• Cunoaşterea limbilor română şi rusă și operare PC.
• Permis de conducere constituie un avantaj.
Подробнее>>>